SS | destek@abanozmedya.com | Trabzon loading
doka@doka.org.tr | 444 8 290
Tohum Koruyucuları Projesi Tanıtıldı...
Dünyanın En Büyük Organizasyonu UTMB Rize’de Yapılacak
Kırsal Turizmin İyi Uygulama Örnekleri İncelendi
Ajansımızın 165’inci Yönetim Kurulu Toplantısı Yapıldı
DOKA ‘Karadeniz Masası Su Ürünleri Değerlendirme Çalıştayı’na Katıldı
08 Mart2015
Doğu Karadeniz Arap Dünyasında Marka Oldu

Doğu Karadeniz Kalkınma Ajansı (DOKA), Doğu Karadeniz Bölgesi’ni uluslararası alanda tanıtmaya devam ediyor.

Son yıllarda yapılan yurt dışı tanıtımların meyvelerini vermeye başlamasının ardından yurtdışı tanıtımlara hız veren DOKA, Suudi Arabistan’ın Cidde kentinin en büyük alışveriş merkezi Red Sea Mall’de bölgeyi tanıtan stand açtı. Artvin, Giresun, Gümüşhane, Ordu, Rize ve Trabzon’un birlikte tanıtıldığı standın açılışını Heyet Başkanı Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu ile Suudi Prensi Abdallah Bin Suud Bin Mohammed Alsuud yaptı.

Doğu Karadeniz Bölgesi’nin turizm bakımından en önemli pazarı konumundaki Suudi Arabistan’ın en büyük kentlerinden olan Cidde’de gerçekleştirilen organizasyona Doğu Karadeniz’de faaliyet gösteren seyahat acenteleri de katılarak, çok sayıda Suudi muadilleriyle tanıtım, işbirliği ve bağlantı gerçekleştirdiler.

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, son yıllarda Doğu Karadeniz Bölgesi’nde turizm alanında yaşanan gelişmelerin bölge olarak, ülke olarak kendilerini son derece mutlu ettiğini ifade ederek, Arapları turist olarak değil misafir olarak gördüklerini söyledi. Yurtdışı tanıtımların önemine de değinen Başkan Gümrükçüoğlu, son 4 yılda yapılan tanıtımlarla alınan mesafenin hiç kimse tarafından inkar edilemeyeceğini ifade etti.

8 Mart’ta sona erecek organizasyon ile bölge firmalarının desteklenmesi, Suudi turizm pazarın büyütülmesi hedeflenmiş bu sayede firmaların muhtemel bağlantılarını güçlendirmeleri ve yeni bağlantılar kazanmaları amaçlandı. Acente temsilcileri organizasyonu son derece faydalı bulduklarını belirterek birçok görüşme gerçekleştirdiklerini, bu şekilde İstanbul firmaları üzerinden gerçekleştirilen turizm hareketini bölge firmalarına kaydırarak prosedürü azaltmayı, güveni ve katma değeri artırmayı hedeflediklerini ifade ettiler.

KAYS
KAYS
ANNOUNCEMENTS
ANNOUNCEMENTS
INVESTMENT
INVESTMENT
INFORMATION
INFORMATION
Uzman Görüşü
UZMAN GÖRÜŞÜ
Kalkınma Kütüphanesi
KALKINMA KÜTÜPHANESI
Kalkınma İdareleri
KALKINMA İDARELERI
Faydalı Linkler
FAYDALI LINKLER
DOKA ROOF
DOKA ROOF
02
Cts
Kas2024